středa 9. listopadu 2016

NENÍ MALÝCH CÍLŮ


Když jsem šla dnes do fitka, říkala jsem si, že to bude poprvé od vzniku stránek, co sem nic nenapíšu. Protože se mi prostě za poslední dny nestalo a ani mě nenapadlo nic pozitivního, co by mohlo k přispět k mé či Vaší motivaci (ba naopak).

Pak jsem ale dorazila do gymu, a i když byly v plánu nohy, vlezla jsem nejprve na hrazdu, abych zkusila shyb, který se mi dosud ani přes veškerou snahu nedařilo udělat. S úspěchem jsem nepočítala ani trošku, šla jsem to zkusit spíš ze setrvačnosti.

Jenže JÁ HO UDĚLALA. A dokonce s malými mezipřestávkami 7x. Byla jsem úplně v šoku. To nadšení a pocit vítězství Vám ani nedokážu popsat.😊

Ono totiž mít pěknou postavu, viditelné svaly a třeba dávat na bench s přehledem 35kg je jedna věc. Ale mít funkční svaly, které umí pracovat komplexně a zvládat cviky s vlastní vahou, je věc druhá (a mnohem náročnější).

Pro někoho je shyb úplná brnkačka a teď si třeba říká, proč z toho dělám takovou vědu. Jenže pro mě to byl opravdu hodně vysoký (před půl rokem až nerealný) cíl. Co je pro někoho standard, může být pro druhého sen.

Tím chci říct, že nezáleží na tom, jaký cíl si dáte. Protože NEEXISTUJE MALÝCH CÍLŮ.
Důležité je si nějaký dát. A hlavně při jeho dosahování vytrvat a po pár nezdarech to nevzdat. Ne nadarmo se říká, že CESTA JE CÍL. Už samotná cesta Vás učí dovednostem, znalostem, sebekázni, překonávání se, sebedůvěře.


Moje další snaha bude směřovat k zvládnutí 7 shybů bez mezipauzy a pak ke shybu nadhmatem na široko. A že to bude dlouhá cesta.😆
Povězte mi, jaké jsou Vaše cíle?

Žádné komentáře:

Okomentovat