středa 9. listopadu 2016

CHCETE-LI BÝT DOOPRAVDY ŠŤASTNÍ, SNĚTE A SVÉ SNY SI PLŇTE...


Fotka uživatele Daniela - Fitness, Crossfit, Food. Víte, co Vás naplňuje, dělá spokojenými, vykouzlí Vám úsměv na tváři, přičaruje pocit štěstí a naplnění? Máte sny, plány, vyhlídky, cíle?

Pokud ano, myslím, že můžete říct, že jste doopravdy šťastní. Protože největší výhrou v životě (alespoň podle mě) je právě to, když přijdete na to, CO Vás udělá doopravdy šťastnými.


Záměrně píši CO a NE KDO, protože si musíte uvědomit, že Vám nikdo neřekne, jak být šťastný a co je TO ONO, co Vám dodá smysl života. Na to si musíte přijít sami. Stejně tak Vás šťastnými nemůže udělat nikdo jiný, než Vy sami. 


Někdo má štěstí a přijde na to velmi brzy, někdo se stále ještě hledá. Pokud jste se ještě nenašli, nezoufejte. Mně osobně to trvalo téměř 30 let. Ale nebojte se, budete-li na to připravení a budete-li k tomu otevření, ten okamžik přijde. A to určitě poznáte, protože pocit opravdového životního uspokojení a naplnění nejde s ničím zaměnit.



Pak záleží už jen na Vás, jak toto poznání uchopíte, ZDA PŘEMĚNÍTE SVÉ SNY V REALITU, nebo se rozhodnete stát na místě a zůstat jen u snění a představ. 

Moje rada zní: MÁTE-LI SNY, PLŇTE SI JE. Nečekejte na žádná až, kdyby apod., nemuseli byste se dočkat. 


Táhne-li Vás někam Vaše srdce, poslechněte ho. Ne bezhlavě, samozřejmě s rozumem, rozmyslem. Nebuďte ukvapení, netrpělivý, nechtějte vše hned. Všechno má svůj správný čas. Avšak neotálejte moc dlouho a začněte na plnění svých snů pracovat co nejdříve. Protože čím déle se budete rozhodovat zda ano či ne a bilancovat mezi pro a proti, tím větší bude Váš strach ze změny, rizika pod.

Pokud jste přesvědčeni (cítíte doopravdy hluboko v sobě), že jste našli to, co chcete, milujete, NENECHTE SE ODRAZOVAT (okolím či vlastním strachem), zariskujte, obětujte něco pro své štěstí, vydejte se na cestu splnění si svých snů. Vězte, že náš největší nepřítel je náš strach, postavte se mu, bojujte s ním! 

A že to stojí spousty úsilí, riziko je někdy příliš velké? Ano, mnohdy ano. Nikdo přeci neříkal, že to bude snadné. Ale pamatujte, že čím více snahy tomu věnujete a čím více tomu obětujete, tím více si pak dosažených výsledků budete vážit, cenit si všeho, co jste už dokázali, budete na sebe pyšní, budete šťastní a tím více budete blíž ke svému cíli. 

Nebojte se změnit svůj život od základu, riskovat, vstoupit do neznáma, bojovat. Ano, někdy to bude hodně těžké, ale věřte mi, stojí to za to. POKUD SE NECHÁTE SNADNO ODRADIT, NEJSOU VAŠE SNY OPRAVDOVÉ. Pamatujte, čím větší máte odhodlání a snahu proměnit své sny v realitu, tím větší máte šanci, že se to stane. 

Uvědomte si, že ono to vždycky nějak dopadne. Jestli dobře nebo špatně stejně dopředu vědět nebudete a já jsem přesvědčena o tom, že všechno zlé je pro něco dobré a každý Váš krok má smysl. Ze všeho si lze vzít něco do života a zužitkovat to ke svému prospěchu, poznání, seberealizaci. 

VŽDY SE NAJDOU DŮVODY, PROČ TO NEJDE. ALE TAKÉ ZPŮSOBY, JAK TO UDĚLAT. Záleží už jen na Vás, jak se k tomu postavíte. 


Uvědomte si, že každý okamžik v našem životě (a i život sám) máme k dispozici jen jednou, tak ho prožívejte, ne přežívejte. Nečekejte na to, až se jednou ohlédnete zpět a budete si říkat „kdybych já tenkrát..“. Tím, že o něčem budete jen mluvit, nebo nad něčím neustále jen lamentovat, nikdy nic nezměníte a šťastné Vás to neudělá. 

Já mohu říct, že si své sny plním a cítím se doopravdy šťastná. Neříkám, že je to vždy procházka růžovým sadem. Ale je to moje volba a nelituji ani jediné věci, která se na mém putování za štěstím přihodila. Vydala jsem se na cestu, která bude dlouhá, ale určitě báječná. Protože vím, co chci a jdu si za tím a samotná ta cesta mě dělá šťastnou. A že riskuji jistotu a pohodlí? Ano, já vím (spoustu lidí mi to nezapomíná neustále připomínat ), ale já jsem přesvědčená o tom, že jsem se vydala správným směrem. A o tom to je. O tom, že jste přesvědčení a věříte v to, co děláte.

Žádné komentáře:

Okomentovat