středa 9. listopadu 2016

Dnesni prispevek nebude ani o jidle, ani o cviceni, ale chci  ho venovat RADOSTI, VDECNOSTI A LASCE.

Vite, dneskem opoustim svou praci (po 3,5 letech), abych se mohla venovat tomu, po cem touzi me srdce - trenovani. No, nejsem moc clovek, ktery dobre zvlada louceni, nepotrpim si na zadne ceremonie, oficiality a taky me znervoznuje koncentrovana pozornost velkeho poctu lidi na mou osobu. Takze jsem vcera zasla s holkama tradicne na obedove Bunbo nambo a dnes jsem mela v planu uz jen pred koncem prac.doby rychle oblitnout kancelare, ve dverich vsem rici 3 sekundove "Mejte se, pa" a v tichosti se vyparit. Moje kolegyne me ale "zradily".😃

Nejen ze pripravily rozluckove pohosteni, na ktere pozvaly cele oddeleni (a udelaly domaci brynzovou pomazanku😍). Ale take mi predaly darky na rozloucenou - tilko na cviceni s venovanim a rucne vytvorene cupcakes ve tvaru a barvach meho tetovani. Holky se shanely po pulce Prahy po odpovidajicich ingrediencich a po praci se vsechny sesly, aby mi je mohly upect. 💜
 
A v tu chvili mi doslo, JAK STRASNE HLOUPE JSEM SE CHTELA ZACHOVAT. A bylo mi moc lito, ze jsem to pohosteni nenachystala ja a chtela se takhle sobecky vyparit.😢

Proc Vam to tady pisu a jak to souvisi se cvicenim a jidlem? No, v podstate nijak.😃 Pisu to tady proto, abyste si uvedomili, ze pouze zdrave jidlo, cviceni a hezka postava Vam opravdove stesti neprinese. Jsou to lide, kterymi se obklopujete a s kterymi sdilite zivot, kteri jsou tou posledni komponentou v tom pomyslnem balicku Spokojenosti a Stesti.

Povazte - k cemu by Vam byly obri bicaky, vysekane tiehlicky, vyhrane zavody ci skvele uvarena vecere, kdyz byste tu radost z toho nemeli s kym sdilet. Nebyl by nikdo, kdo by Vas pochvalil (ale i napomenul), stimuloval k zamysleni, dalsimu rozvoji, nepodrzel Vas v tezke chvili a nebo neukazal, ze Vas ma rad.

Vite, vcera jsem si uvedomila, ze zivotem by nikdo z nas nemel prochazet sam. Nejsem zastance toho, ze cim vice mate znamych a pratel, tim lepsi jste clovek. Ale opravdove pratele a zivotniho partnera potrebujeme vsichni. Aby nas zivot mohl byt plnohodnotny. Ja mam to stesti, ze tohle mam. Mam kolem sebe skvele lidi, rodinu a nasla jsem i zivotniho partnera. Patrim ale mezi lidi, kteri moc neumeji osobne vyjadrovat sve city, rict Mam te rada, jsem stastna, jsem vdecna apod. A to i presto, ze to tak citim.

Jenze kazdy z nas obcas potrebuje slyset neco hezkeho. Potrebuje vedet, ze prekonate svou nevuli k nejake cinnosti jen proto, abyste toho druheho potesili. Ze date najevo, jak si vazite kazdodennich malickosti, ktere pro Vas delaji.😊

Takze - pojdme vice projevovat vdecnost, lasku a radost. A vsechny tyhle dobre veci oplacet. A budme tak DOOPRAVDY STASTNI.

Žádné komentáře:

Okomentovat