středa 9. listopadu 2016


MĚJTE RÁDI SAMI SEBE! Usnadní Vám to nejen hubnutí, ale i život.


Zní to sice trošku narcisticky a přehnaně, ale pravdou je, že pokud si sami sebe nevážíte a nemáte se rádi, nikdy nebudete doopravdy šťastní a úspěšní v tom, oč se snažíte.

Dlouho jsem si říkávala, že až budu vypadat tak, jak si přeji (často jsem svůj budoucí vizuál spojovala s číslem na váze), budu se líbit sama sobě, lidi si mě budou vážit, budou mě obdivovat a můj život bude lepší. Teď už ale vím, že je to nesmysl.

NEMŮŽETE OD LIDÍ CHTÍT TO, CO SAMI NEUMÍTE. Neočekávejte úctu a lásku od druhých, když Vy sami ji k sobě necítíte. Nechtějte obdiv, když Vy sami se neumíte ze srdce pochválit.

Kdo z Vás si neodpustí dennodenní poznámky před svým přítelem, manželem, přáteli, známými (i cizími lidmi) typu „jsem tlustá, mám obří prdel, vorvaní břicho, tlustý nohy, oplácaný ruce, druhou bradu apod.? Ano, i mně to často ujede. NEDĚLEJME TO! NEUPOZORŇUJME SVÉ OKOLÍ NA SVÉ CHYBY a oni sami je přestanou vnímat. Neshazujte sami sebe před svým okolím, k lepší postavě Vám to nepomůže a jen umocníte svůj vlastní negativní pohled sami na sebe.

Zní to jako klišé, ale pravdou je, že krásu lidí vnímáme na základě jejich vlastního smýšlení o sobě samých. To, co z Vás vyzařuje, vnímají i lidé kolem Vás. Určitě ve svém okolí znáte lidi, kteří jsou třeba silnější postavy, ale Vám připadají i tak krásní (ačkoliv Váš ideál krásy je štíhlost, sportovní postava apod.). Proč? Protože oni sami jsou přesvědčení o tom, že jsou krásní. Nikdy od nich neuslyšíte nářky na to, jak vypadají hrozně. Myslíte si, že je to namyšlenost? Já ne, myslím, že je to ZDRAVÁ SEBELÁSKA A SEBEÚCTA.

Naučte se vážit sami sebe pro to, CO JE NA VÁS POZITIVNÍ a nepřipomínejte si neustále jen to, co je špatně. Mějte rádi své tělo teď. Díky tomu se Vám bude snadněji pracovat na těle, které chcete mít.
Když se ho naučíte milovat, automaticky mu budete chtít dávat to nejlepší! Budete jíst zdravěji proto, abyste mu dali kvalitní živiny a tím pádem prosperovalo a spolupracovalo s Vámi na tom, oč se snažíte. Začnete se chtít hýbat proto, aby bylo funkční a zdravé a sloužilo Vám tak, jak je z hlediska Vašich cílů potřeba.

JE DOBRÉ BÝT SEBEKRITICKÝ a umět si uvědomit své chyby a pracovat na jejich odstranění, ale neměly by v pohledu na Vás samé převažovat.

SAMA SE STÁLE UČÍM MÍT SE DOOPRAVDY RÁDA. Není to snadné. Je to proces. Není to o tom, že se ráno probudíte a řeknete si, jak se milujete. Musíte to cítit. Sebelásku si musíte vytvářet, pracovat na ní, učit se jí.

Žádné komentáře:

Okomentovat